BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Campingul din prima zi in Transilvania
July 5, 2015
Tricoul Oficial pentru Transylvania Epic Bike Ride
July 31, 2015
Show all

Cu bicicleta prin Europa (5)

Va prezentam o serie de articole scrise cu suflet de Vlad Mihalache, participant la 5 editii GBI Europe, turul de bicicleta care ne-a fost si ne este sursa de inspiratie pentru evenimentele Epic Bike Ride. Astfel, aveti ocazia sa intrati putin in atmosfera, provocarile si satisfactiile unui astfel de tur din pozitia de participant.

EPISODUL 4
CEA MAI DIFICILA ZI

Ziua 5: Lavin-Dornbirn 102km, 300m diferenta de nivel

Oboseala fizica incepea deja sa-si spuna cuvantul. Am ales pentru aceasta zi traseul scurt, iar asta presupunea parcurgerea primilor 25km ai traseului cu trenul. Am decis ca asta e cea mai buna varianta, pana la urma urma sa pedalam 100km.

poza gara

Eram un pic suparat pentru ca in acea zi urma sa ma intalnesc cu un vechi prieten din Elvetia si sa pedalez alaturi de el, dar in conditiile in care eu faceam prima parte cu trenul era mai greu sa ne vedem. Pana la urma, el a avut idea sa inceapa traseul in sens invers si sa parcurga doar o parte a traseului cu noi, in momentul in care ne intalneste. M-am bucurat ca nu am pierdut ocazia sa-l vad.
Prima parte a traseului a semanat cu cea din Italia chiar daca gustul cafelei se schimbase cu desavarsire. Dupa aceasta portiujne, am mers pe malul Rhine-ului unde a fost ceva mai monoton.

traseu z5 1 traseu z5 2 traseu z5 3 traseu z5 4

Ne-am oprit in Vaduz pentru masa de pranz si am bifat astfel si trecerea prin Liechtenstein. Am ajuns destul de bine in Dornbirn si am decis sa dormim in cort. Ne-am amenajat o mica tabara pe terenul de sport din apropierea orasului Dornbirn.

z5 cort

Ziua 6: Dornbirn-Munsingen 146km, 1400m diferenta de nivel

Am realizat de cum ne-am trezit ca ne-am odihnit foarte bine in cort si asta s-a simtit si pe parcursul zilei. Ziua a inceput cu o provocare si anume strangerea cortului. Inginerii s-au batut in solutii, pana la urma ne-au explicat vecinii ca e mai simplu decat pare.

z6 cort 1 z6 cort 2 z6 cort 3 z6 cort 4 z6 cort 5

Am avut o mica intarziere, din pricina unei schimbari de lant. Ceea ce nu au reusit sa faca cei de la punctul tehnic, am facut noi pe parcurs. Prima oprire am facut-o in mai putin de 20km la intrarea pe lacul Constance, la o cafenea. Cafeaua era la fel de proasta ca in Elevetia, doar ca ceva mai ieftina. Mai vazusem acest lac cu un an in urma, partea dinspre Germania cand am mers de la Budapesta la Munich.

traseu z6 1 traseu z6 2 traseu z6 3 traseu z6 4

Traseul a fost destul de frumos, am avut parte de mult soare, urcarile au fost moderate. Am ajuns cu bine la finish, si am decis sa luam din nou corturi. Ne-am gasit un loc mai retras si am profitat pentru a ne odihni.

z6 finish z6 salut cort

Ziua 7: Munsingen-Stuttgart 62km, 690m diferenta de nivel

A fost o zi de relaxare. In primul rand ne-am trezit foarte greu si am plecat si mai greu, printre ultimii.

z7 dimineata 1 z7 dimineata 2 z7 dimineata 3 z7 dimineata 4

In al doilea rand a fost ziua penelor, nu mai putin de 3.

z7 traseu 1 z7 traseu 2

Cu 15 km inainte de finish , organizatorul a realizat o regrupare si toti cei aproape 400 de biciclisti din peste 20 de tari au mers compact pana la finish.

z7 traseu 3

Dupa 830km in sfarsit am incheiat turul.

z7 finish

In loc de concluzii:

A fost o experienta pe care as repeta-o fara sa stau pe ganduri. Sa mergi cu bicicleta, sa mergi cu prietenii, sa mergi in ritmul tau, sa vizitezi zone la care cu greu ai acces, sa-ti readuci aminte de vremurile in care dormitul la cort era ceva firesc toate acestea sunt lucruri care mi se potrivesc si care-mi fac placere. Nu in ultimul rand, am avut ocazia sa descopar oameni minunati carora le multumesc ca au fost alaturi de mine in cele sapte zile ale turului. Bravo!